Nincs megjeleníthető tartalom

A böngészési élmény fokozása, valamint a forgalom elemzése érdekében sütiket (cookie) használunk.
A tájékoztatót ide kattintva elérheti: Adatkezelési tájékoztató

Bakonybél Község Önkormányzata Köszönti Önt

Kilátás a Köves-hegyről

A Csúcs-hegy alatt

1000 éves Bakonybél

Bakonybél

1018-2018
Ezer éve!

Rólunk írták

Igazgatási ügyintéző munkakör betöltése

Közszolgálati hír

Telefon

Cím

Bakonybéli Közös Önkormányzati Hivatal a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Bakonybéli Közös Önkormányzati Hivatal igazgatási ügyintéző munkakör betöltésére.

Bakonybéli Közös Önkormányzati Hivatal
a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
Bakonybéli Közös Önkormányzati Hivatal
igazgatási ügyintéző
munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozott idejű 2019. augusztus 31. –ig tartó közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Veszprém megye, 8427 Bakonybél, Pápai utca 7.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. melléklet 22., 1. melléklet 10.
Ellátandó feladatok: Hatósági ügyek intézése, ügyvitelei feladatok ellátása.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: Iktatás, iratkezelés, irattározás, vezetői asszisztencia. Egyes hatósági feladatok ellátása. Testületi ülések előkészítése, jegyzőkönyv készítése. Választással, népszámlálással kapcsolatos egyes feladatok.
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Középiskola/gimnázium, közgazdasági szakképesítés; közgazdasági
    szakközépiskolai általános ügyintéző titkár (menedzserasszisztens)
    szakképesítés; középiskolai végzettség és az OKJ szerint: valamely
    középfokú (ügyintézői szintű) pénzügyi­számviteli, általános gazdasági és
    statisztikai ügyintéző, vállalkozási ügyintéző, igazgatási ügyintéző­ügykezelő,
    irodavezető, nyilvántartási és okmányügyintéző, jogi asszisztens, idegen
    nyelvi titkár, ügyvitelszervezői és rendszerszervezői, számítástechnikai szakképesítés,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • 45/2012. (III.20.) Kormányrendelet 1. melléklete alapján készített szakmai önéletrajz
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
  • képesítést tanúsító okiratok
  • nyilatkozat, hogy az elbírálásban résztvevők megismerhetik a jelölt pályázati anyagát
  • nyilatkozat a vagyonnyilatkozat­tételi kötelezettség teljesítésének vállalására

A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. április 30.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Csényi Ildikó nyújt, a 06/30/699/2581 ­os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:

  • • Postai úton, a pályázatnak a Bakonybéli Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (8427 Bakonybél, Pápai utca 7. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 373/2017/B , valamint a munkakör megnevezését: igazgatási ügyintéző. vagy
  • • Elektronikus úton Csényi Ildikó aljegyző részére a jegyzo@olaszfalu.hu E­mail címen keresztül vagy
  • • Személyesen: Csényi Ildikó aljegyző, Veszprém megye, 8414 Olaszfalu, Váci M. utca 17. .

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. május 15.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

  • www.bakonybel.hu
  •  www.penzesgyor.hu
  • www.olaszfalu.hu

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a a fent említett 3 honlaponszerezhet.

A kép illusztráció!