Nincs megjeleníthető tartalom

Továbblépésével Ön tudomásul veszi az Adatvédelmi szabályzatot! Az oldal sütiket használ a működés elősegítése érdekében!

Bakonybél Község Önkormányzata Köszönti Önt

Kilátás a Köves-hegyről

A Csúcs-hegy alatt

1000 éves Bakonybél

Bakonybél

1018-2018
Ezer éve!

Rólunk írták

Pénzügyi ügyintéző munkakör

Közszolgálati hír

Cím

Bakonybéli Közös Önkormányzati Hivatal

Bakonybéli Közös Önkormányzati Hivatal
                       
a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése
alapján
pályázatot hirdet
Bakonybéli Közös Önkormányzati Hivatal 
 pénzügyi ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Veszprém megye, 8427 Bakonybél, Pápai utca 7.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm.
rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

1. sz. melléklet 19. Pénzügyi és számviteli feladatkör
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Gazdasági események rögzítése ASP rendszerben, kötelezettségvállalás rögzítése,
bejövő számlák rögzítése, kimenő számlák készítése, utalványrendelet készítése, banki
fájlok beolvasása. Banki elektra rendszer használata, utalások indítása, nyomon
követése, bankszámlák kezelése. Munkaügyi feladatok ellátása, jogviszonyok kezelése,
aktualizálása, cafeteria nyilvántartás vezetése, egyéb juttatások számfejtése,
szabadság nyilvántartás vezetése, adónyilatkozatok kezelése. Egyéb pénzügyi
nyilvántartások vezetése, lefűzése mappába. Közüzemi szolgáltatókkal való
szerződések kezelése, nyomon követése, aktualizálása. Biztosítások nyilvántartása.
Önkormányzati bérlakással kapcsolatos tevékenységek elvégzése.

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők
jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
                       
Pályázati feltételek:

•         Magyar állampolgárság, 
•         Cselekvőképesség, 
•         Büntetlen előélet, 
•         Középiskola/gimnázium, Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés.,
•         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
•    
    Közigazgatási szervnél szerzett tapasztalat - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
•         Felhasználói szintű Számviteli/pénzügyi szoftverismeret,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
•         Szakmai önéletrajz Kttv szerint
•         Képesítést tanúsító okiratok
•         3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
•         Hozzájáruló nyilatkozat a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak kezeléséhez a pályázati eljárás során
•         Nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalására
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2019. március 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. január 31.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Markácsné Kis Vera nyújt, a 06/30/500-9837 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
•        
Postai úton, a pályázatnak a Bakonybéli Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (8427 Bakonybél, Pápai utca 7. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: B/6-1/2019 , valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi ügyintéző. vagy
•         Elektronikus úton Markácsné Kis Vera részére a [email protected] E- mail címen keresztül vagy
•         Személyesen: Markácsné Kis Vera, Veszprém megye, 8427 Bakonybél, Pápai utca 7. .

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. február 10.